woensdag 20 augustus 2014

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 2

Je kent ze nog wel van vroeger. Die  tegeltjes met leuke en wijze spreuken die bij veel mensen aan de muur hangen. Tegenwoordig zie je ze ook heel veel op social media zoals Facebook, Instagram, Tumblr en Twitter. Ben je op zoek naar grappige spreuken op tegeltjes? Je kunt ze hier allemaal vinden! Grappige en leuke spreuken over liefde, wijze spreuken, spreuken over vriendschap, spreuken over geluk, spreuken over geld, mooie gezegden, love quotes, grappige teksten en nog veel meer! En al deze spreuken tegeltjes zijn in het Nederlands.

Het uitvergroten en downloaden van deze plaatjes gaat heel makkelijk. Zit je op je computer, dan klik je de afbeelding aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je het plaatje een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om het plaatje op te slaan. Veel plezier met het plaatsen van je spreuktegeltjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke plaatjes ook doorsturen via Whatsapp naar je geliefde, familie of vrienden!




Als ik gemekker wil horen, koop ik wel een geit.

nederlandse spreuken voor facebook


De enige bank die ik vertrouw is de vensterbank.
 
spreuken tegeltjes in het nederlands voor facebook of twitter


Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken.
 
leuke spreuken op tegeltjes


Een gebalanceerd dieet is chocolade in twee handen.
 
plaatjes van spreuktegeltjes


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen die je in je eentje niet hebt.
 
nederlandse leuke teksten op tegels






Getrouwde mannen leven niet langer, het lijkt alleen maar langer.
 
grappige spreuken op tegeltjes voor facebook


Ik kan niet rijden, ik moet nog drinken.
 
leuke spreuktegels


Beste inbreker, er valt hier niets meer te halen. De regering is je voor geweest.
 
leuke en grappige teksten op tegeltjes in het nederlands


Als je het niet meer trekt, moet je duwen.
 
humor op tegeltjes


Lachen werkt aanstekelijk, veroorzaak eens een epidemie.
 
afbeeldingen van tegeltjes met teksten





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...