zaterdag 20 mei 2017

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 32

Afbeeldingen met wijze spreuken of leuke plaatjes met grappige teksten. Je kunt ze overal op het wereldwijde web terugvinden. Zo zijn er plaatjes met wijze motivatie spreuken, liefdes afbeeldingen, spreuken over karma, grappige spreuken, wijze boeddha quotes, verjaardagsplaatjes voor Whatsapp of Facebook... noem het maar op! Ben je ook op zoek naar zulke plaatjes? Wij hebben er hier honderden voor je in het Nederlands of Engels speciaal voor jou gemaakt!

Hoe kun je zo'n plaatje downloaden? Dat gaat heel erg makkelijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om de afbeelding op te slaan. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je lover, familie of vrienden!



Ik denk dat de stekker van mijn bed er niet in zat.
Ik voel me helemaal niet opgeladen. (grappige spreuk)


leuke spreuk voor facebook


Relatiestatus:
Twee kaartjes gewonnen voor de bioscoop.
Ik ga twee verschillende films kijken. (quote over relatie)

mooie spreuk over relatie







Met Halloween ga ik verkleed als de laatste afschrift van mijn bankrekening.
Ik schrik daar in ieder geval wel elke keer van! (spreuk over Halloween)

gratis leuke plaatjes downloaden
  



'Hallo groep, mijn naam is Dennis en ik hoop hier een luisterend oor te vinden'.
'Hallo Peter!' (plaatje met leuke tekst)

grappige spreuk voor facebook
  



Ik krijg eindelijk de knoop van mijn nieuwe broek dicht.
Heb hem alleen niet aan. (grappige spreuk)

afbeelding met leuke tekst voor instagram
  






Mooiere dagen komen eraan.
Ze heten zaterdag en zondag! (mooie spreuk voor facebook)

plaatje met leuke tekst voor twitter
  



Je leeft maar een keer dus doe wat je gelukkig maakt met de mensen die je laten lachen. (wijze spreuk voor instagram)

mooie quote plaatje in nederlands
  



De buren staan al een half uur in de tuin te ruziƫn.
Hopelijk ruiken ze niet dat ik achter de schutting zit met een bak popcorn. (leuke spreuk)

gratis leuke afbeeldingen downloaden




Michael Kors sieraden kopen,
een Michael Kors tas kopen
of een Michael Kors geurtje kopen?


Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je Michael Kors artikel de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com




Positieve dingen gebeuren in je leven als je afstand houdt van de negatieve dingen. (spreuk voor facebook)

wijze quotes plaatjes
  



Zelfs de meest aardige mensen hebben hun grens. (wijze quote)

afbeelding voor whatsapp



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...