zondag 25 juni 2017

Leuke en wijze spreuken op tegeltjes (Nederlands) - 34

Mooie afbeeldingen met wijze spreuken of leuke plaatjes met grappige teksten. Je komt ze overal tegen op het web. Er zijn misschien wel miljoenen plaatjes met Engelse quotes, maar er zijn ook echt superveel afbeeldingen met Nederlandse spreuken. Ben je op zoek naar originele plaatjes met spreuken in verschillende categorieën zoals plaatjes met liefdes afbeeldingen, Whatsapp afbeeldingen, felicitatie plaatjes, afbeeldingen met motivatie teksten, afbeeldingen voor Facebook, afbeeldingen met spreuken over Karma of plaatjes met motivatie quotes? Wij hebben er hier honderden speciaal voor jou gemaakt!  

Hoe kun je zo'n afbeelding downloaden? Nou, dat gaat heel erg makkelijk! Zit je op je computer, dan klik je het plaatje aan met je rechtermuisknop en kies je voor 'afbeelding opslaan als...'. Zit je op je tablet, iPad of smartphone? Dan kun je de afbeelding een keer aantikken. Daarna het plaatje nog een keer aantikken waarbij je je vinger op het scherm houdt. Nu verschijnt er de mogelijkheid om de afbeelding op te slaan. Veel plezier met het plaatsen van je plaatjes op je Facebook, Twitter of Instagram. Natuurlijk kun je deze leuke afbeeldingen ook doorsturen via Whatsapp naar je lover, familie of vrienden!


Een halve waarheid is nog steeds een leugen. (ware spreuk)


afbeeldingen voor whatsapp


Voor degene die vanavond naast me ligt:
'Ik heb ijskoude voeten en ben zeker niet bang om ze te gebruiken'. (grappige tekst)


plaatjes met spreuken


Ik wil niet opscheppen, maar zelfs zonder alcohol ben ik goed in slechte keuzes maken. (leuke afbeelding)


afbeeldingen met quotes


Ik heb geen zin in wraak, maar ik zal zeker op de voorste rij zitten
wanneer de Karma-show begint. (spreuk over Karma)

plaatjes voor facebook


Als je me nodig hebt ben ik er.
Het maakt niet uit of ik slaap of zelf problemen heb.
Ik ben er voor jou. (spreuk over liefde)

plaatjes over liefde



Heerlijke parfum kopen?
Bestel voor 23.00 uur bij Bol.com en je hebt je geurtje de volgende dag al in huis!

Koop bij bol.com


Tijd heelt eigenlijk niet echt iets. Het leert ons omgaan met de pijn. (ware spreuk)


liefdes afbeeldingen voor whatsapp


Beklim geen bergen omdat mensen jou dan kunnen zien.
Belim bergen zodat jij dan de hele wereld kunt zien. (mooie spreuk)


wijze spreuken plaatjes


Sommige mensen zullen uit jouw leven verdwijnen.
dat is niet het einde van jouw verhaal, maar dat is het einde van hun rol in jouw verhaal.
(mooie spreuk voor Facebook)


wijze quotes afbeeldingen downloaden


Iemand vergeven is vaak niet zo erg moeilijk.
Iemand opnieuw vertrouwen is een heel ander verhaal. (plaatje met spreuk)


gratis leuke afbeeldingen downloaden


Geen reden om te blijven is een goede reden om te gaan. (goede quote)


tegelspreuken voor facebook




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wanneer jij nog opmerkingen, commentaar of toevoegingen hebt, laat het ons dan weten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...